dimecres, 11 de novembre del 2009

ENTREVISTA A RICHARD DE LA FUENTE

En Richard De La Fuente, president de Joventuts Musicals l’any 2009, va néixer a França l’any 1968.


1-Què és Joventuts Musicals?

Joventuts Musicals és una associació que va néixer després de la segona guerra mundial a Bèlgica. Amb l’objectiu de promoure sa música entre els joves. Amb aquest esperit s’ha anat escampant als països fins arribar a Espanya.

2-Per què et vas presentar?

Em vaig presentar perquè volia fer una aportació a la societat en el camp que a jo m’agrada.

3-Quin interès tens amb la música?

Em ve de jove, i sempre m’ha agradat molt aquest món de la música. He conegut a molts músics.

4-Com valora aquests mesos de feina?

Han estat mesos molt intensos, però molt gratificants.

5-Es difícil organitzar els concerts?

Més que difícil és laboriós. Has de tenir l’objectiu clar. Primer comencem a cercar músics, que et poden arribar perquè tu els hi ofereixes o perquè et venen a tu. Has de saber si et pots permetre el preu. Hem de preparar l’escenari, les cadires,...


6-Te lleva molt de temps lliure?

Pràcticament me lleva casi tot el temps lliure perquè cada setmana hi ha un concert. Quan s’acaba un concert tenim que començar a programar l’altra.

Dos mesos abans ja comencem a fer publicitat. També convoquem un concurs d’idees del cartell que anuncia els concerts, perquè la gent participi.

7-Toques cap instrument?

De jove vaig tocar el clarinet i ara toc el piano.

8-T’agradaria presentar-te un altre any?

Jo crec que seria millor que el càrrec es renovés, però a jo no me importaria tornar a ser president.

9-I per acabar, ens podria tocar una cançó?

La cançó que tocaré la va composar en CHOPIN !!!

Teresa i Eva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada