dimarts, 17 de novembre del 2009

ENTREVISTA AL SENYOR LLORENÇ MOLL

ENTREVISTA AL SENYOR LORENÇ MOLL

    Tot en el món és difícil"

1.- Quin dia es va decidir a construir la seva empresa?

Va esser l’any 1984. Tenia una fabrica de sabates però la feina era molt costosa, ja duien sabates de altres bandes i vaig decidir que el millor era canviar el negoci a feina de congelats.

2.- De petit, ja volia fer de sabater?

No, volia ser artista però ja estava acostumat a veure el meu pare a repartir articles de sabater i el vaig seguir.

3.- Li agradava fer de sabater?

Si, m’agradava molt perquè era el meu ofici.

4.- Quanta estona fa que dirigeix aquest negoci?

Ara ja fa 25 anys es a dir que la vam fer l’any 1984. Abans es deia Melià Moll i ara Carta Memossa.

5.- Antes com feien les factures?

Al principi les fèiem a mà i desprès a maquina, fins que vam comprar ordenadors

5.- Per què va voler ampliar la nau industrial?

Perquè la fabrica creixa i necessitàvem mes maquines de fred i conserves

6.- Perquè van voler fer reformes a la part de les oficines?

Vam aprofitar les reformes de baix per fer la de les oficines; ja eren molt velles i eren molt petites.

7.- Perquè van voler fer dues naus industrials?

Perquè no les emprava ningú, i antes de que pugues el preu les van fer les reformes. Hi tenien els camions però ara els tenen de fora.

8.- Li agrada fer aquesta feina? I la de sabater?

Si,totes dues i estic molt orgullós de mi mateix i de que agui tingut tant èxit.

9.- Costa molt aquesta feina? I la de sabater?

Tot en el món és difícil. Però estic molt content d’aver arribat fins aquí.

10.- Perquè encara no s’ha jubilat?

Si, jo m’he jubilat però es que aquesta feina m’ agrada molt, no la puc deixar perquè és la meva feina

11.- La seva empresa ha notat la crisis? Amb quines coses?

Si, i molt i encara la notem. En la falta de coses, aliments, turistes, en la falta de ventes, etc. En tot.



Ha estat una entrevista molt divertida amb aquest senyor tan amable i graciós. Ens agradaria tornar-ho a repetir.


Llorenç Moll, Maurici Benejam i Victor López Capó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada