dimecres, 11 de novembre del 2009

ENTREVISTA A NA PILAR CARBONERO

ENTREVISTA A L'ALCALDESSA DE CIUTADELLA PILAR CARBONERO

La democràcia és un sistema polític que ens permet fer canvis en tranquil·litat i respecta a les persones.”

Na Pilar Carbonero va néixer el 1.970 a Mallorca però quan tenia 1 mes i mig va venir aquí, a Menorca. Va passar la seva infància a Mercadal però desprès va venir a Ciutadella. Va anar a estudiar enginyeria d’obres públiques a Barcelona però en acabar va tornar a Menorca.

1. Com et sents en ser l’Alcaldessa de Ciutadella ?

Em sent molt contenta perquè faig feina per millorar Ciutadella. Ho faig per millorar el espais públics del poble.

2. Què fas quan ets Alcaldessa ?

Dirigeixes el govern municipal, i açò significa prendre decisions per anar fent canvis per millorar Ciutadella, com per exemple, les obres dels Pins, la Contramurada, el carril bici,...


3. Te duu molt feina ?

És molta feina, a vagades és difícil però és reconfortant.


4. Fas moltes reunions ?

Si moltes , perquè tot s’ha de xerrar i consensuar entre tots.


5. Tens moltes obligacions ? Com a quines ?

Moltes, apart de dirigir, has de representar Ciutadella, i açò que vol dir que davant altres institucions, endidats o actes has d’actuar i fer pensant que ets la veu de tot un poble i que les decisions afecten a tots els ciutadans.

6. Per què ten vas presentar en ser Alcaldessa ?Jo no em vaig presentar per ser Alcaldessa , jo em vaig presentar amb el PSOE com a nombre dos de la llista, però per diferents circumstàncies hi va haver un canvi de govern i onze regidors de vint-i-un em van votar Alcaldessa i ara ho som amb molta il·lusió i moltes ganes de ser Alcaldessa .

Moltes gràcies per contestar-nos aquestes preguntes i atendre’ns.

Natàlia i Júlia de la Fuente

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada