dimecres, 28 de novembre del 2007

TERESA

Dia 29 i 30 d´Octubre vam anar a Son Putxet. Erem tots els de 4tA i 4tB.El camí va ser molt cansat amb les motxilles.Quan vam arribar a les cases vam col·locar les motxilles i es sac de dormir i després mentre els altres col·locaven les motxilles lo seu vam jugar. Vam anar d´excursió a Binixems

Volíem anar a sa Cova de ses Bruixes però va començar a ploure i vam entrar dins una l´esglesia i vam contar xistes i vam riure molt i quan va acabar de ploure vam anar a ses coves de Ses Bruixes on llenegaven molta però feia molta de por i just antraven sortiam ,peroduiem una pila.

. Vam tornar a posar-nos es pijames i quan els fillets van davallar els vam aplaudir i a noltros ens van fer el mateix. Despres vam jugar a l´encadenat i vam contar la rondalla i a la vetlada jo i es meus companys vam fer veure que anàvem dens un avió i es títol es deia: QUIN DESASTRE D'AVIO.

Ens vam anar a fer net les dents i a fer un pipi i vam anar a dormir però jo me vaig a dormir a les 4 de la nit i me vaig despertar a les 7 des matí. Quan vam berenar ens vam donar un got de llet amb magdalenes i avia nocilla.

Y despres de berenar vam anar a recollir els sacs i les motxilles vam fer net les habitacions a jo me va tocar fregar.

Vam agafar les motxilles i vam partir i ens vam aturar a jugar a futbol o anar a cercar esclata-sangs i després vam seguir caminant fins que vam arribar a l´autobús.

Vaig arribar a ca meua molt cansada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada