divendres, 30 de novembre del 2007

Josep

Els dies 29 i 30 de Octubre vam anar a Son Putxet.
Quant vam arribar vam fer una excursió a Binixems. Allà vam dinar. Com que va ploure vam entrar a l'ermita i allà vam contar acudits.
Quan es va aturar de ploure vam anar a la cova de les Bruixes
Vam tornar a les cases de Son “Potxeto” i allà vam fer magdalenes i corbasses de Halloween. Vam contar la rondalla de “L'alfàbia de la ventura”i després 3 fillets vam fer un concert. Quan vam acabar,vam sopar i després va venir lo mes bo :Vetlada!!!!
Dimarts dia 30 mos vam aixecar i vam arreglar l'estudi.
Vam plegar el sac i posar tot dins la motxilla, vam berenar de Magdalenes, després vam desar les cases per partir i vam anar a jugar al pinar: vam anar a cercar esclata-sangs i per acabar vam regressar a l'escola.
Ma va agradar molt perquè vam riure molt i la cova no l'havia vist mai!!!

3 comentaris:

  1. I quan vaig arribar a ca nostra vaig arribar rebantadisim!!! Em vaig dormir de les 4h fins demà matí. Ja ja ja ja vaig quedar ben relaxat.




    Josep

    ResponElimina
  2. HOLA SOM EN QUIM.
    DIVENDRES HI HA ENTRENO.
    A HU AS EXPLICAT MOLT BE.
    LU BE QUE HU VAM FER AMB SA FLAUTA I NI UN TROFEU MUS VAN DONAR.
    ERA BROMA.
    adeu!!

    Quim Carretero Pons.

    ResponElimina
  3. Ens agrada mOOLtt que poguem deixar comentaris !!!
    es molt divertit i pots escriure el teus missatges que et faixi il·lusió publicar !!!!!

    Adeu i animau-vos a escriure els vostres missatges !!!!!!!!!!

    Familia Carretero Pons (Quim)

    ResponElimina