divendres, 8 de febrer del 2008


Aquest trimestre esteim estudiant el cos humà.

En grups hem construit un aparell digestiu en mides reals i l'hem col·locat a dins d'un dels nostres cossos, que abans havíem repassat.


Ens han quedat...AUTÈNTICS

I hem après:
  • Les mides reals de l'aparell digestiu.
  • Els excrements son les substancies que no són bones
  • El tub digestiu estirat es mooooolt més llarg que la nostra alçada
  • L'intestí gruixat és molt mal de colocar!
  • L'intestí prim està molt i molt enrevoltat.

1 comentari:

  1. Hola a tots i totes! Com està es grup més xulo de monte Toro?
    Pel que veig feis molta feina, açò m'agrada! Aprenenu moltes coses i, sobretot, aprofitau tot allò que na Rosa us ensenya.
    Per cert, m'ha agradat molt i m'ha semblat molt interessant sa feina que heu fet sobre ses costums des vostres pares i avis. Ja ho diuen que per entendre es present hem de conèixer d'on venim...
    Esper que qualque dia us recordeu de jo. Jo sí que hi pens amb tots voltrus i amb lo bé que ens ho vam passar junts. Gràcies a voltrus vaig aprendre moltes coses.
    Bé, seguiu estudiant i xalau molt cada dia, i feis cas a na Rosa. Un dia d'aquests vos vindré a veure.
    Besadetes.
    Corin González.

    ResponElimina