dilluns, 3 de desembre del 2007

Quim

Dies 29 i 30 d'octubre vam anar a Son Putxet .

El bus ens va deixar a las barreres.

Vam caminar costa per avall i costa per amunt fins que vam arribar a les cases de Son Putxet .

Tothom estava molt cansat.

Vam deixar els sacs a les habitacions i vam anar el patí a jugar i berenar.

Després vam agafar la motxilla del menjar i vam partir a Sant Llorenç de Binixems i vam haver de caminar molt. Vam dinar al patí de Binixems i en aver acabar es va posar a ploure,vam anar dins

l'ermita i vam contar xistes .

Desprès vam anar a la Cova de les Bruixes i va ser molt ``Guay´´perquè estava molt fosc però duiem pila.

Desprès vam tornar a les cases de Son Putxet a fer la bereneta i vam jugar a cartes.

Desprès ens vam posar el pijama i a jo em va tocar garnar el menjador.

Ens vam rentar les dents i vam contar les rondalles :la classe de 4 A van contar LES TRES PARAULES DE LA REINA i nosaltres L'ALFABIA DE LA AVENTURE.

En Joan Pere en Josep i jo vam fer al concert de flauta i després vam fer la vetlada que ens ho vam passar molt be i ens vam anar a dormir.

Quan ens vam anar a dormir la Joana i na Rosa ens van deixar fer ``XOW´´peró vam cridar tant que ens van dir prou!!!i només podíem xerrar fluix.

Quan tothom feia silenci en Pedró va gitar.

Na Joana venga fer net i fer net i ens vam posar a dormir.

En sol demà vam berenar de les magdalenes que van ser molt flaques.

Després vam anar al pinar a jugar a futbol i a cercar esclata-sangs.

Jo vaig jugar a futbol i vam guanyar 8-1.

Jo vaig fer 5 gols.

Després vam tornar al bus i cap a casa.



VAM TORNAR MOLT CANSATS!!!!!

4 comentaris:

  1. Som n' Antonia Pons, la mare de'n Quim.
    He llegit els vostres textos i he vist que us ho vau passar molt bé a l'estada a Son Putxet.

    ResponElimina
  2. Nisiquiera mus van aplaudir!!! Ja ja ja,vam perdra 0-2 a es molt fort. Pero hi ha que mus o vam pasar be a Son Putxet!!!.


    Josep

    ResponElimina
  3. Quim et desig bon Nadal i felis any nou!!.


    Josep.

    ResponElimina
  4. Ja estas be de sa febra ? esper que si.

    josep flower

    ResponElimina